Sila klik pada baju untuk melihat keterangan yang lebih detail... SELAMAT MEMBELI BELAH...

PRODUK

DiGi iPhone 4 Me

Kenapa saya mahu iPhone 4????

Sudah pastilah banyak sebab saya mahukan iPhane4 ni...
Antaranya ialah...

1.      iPhone4 merupakan smartphone yang terbaik setakat ini...

2.      Di zaman IT ni iPhone4 merupakan satu keperluan kepada saya kerana segalanya saya lakukan secara online... Saya mampu melakukan semuanya dengan iPhone4: ambil gambar, edit gambar, rakam video, edit video, online, bermain game dan banyak lagi....

3.      Kelebihan iPhone4 sangat banyak berbanding model smartphone yang lain.

-        Lebih nipis, malah merupakan smartfon paling nipis dalam pasaran
-        Antena yang berkeupayaan tinggi daripada antena dalam iPhone generasi sebelumnya
-        Kamera hadapan & belakang (kamera belakang dilengkapi dengan LED flash)
-        Paparan yang lebih jelas, bersih dan cantik
-        Quad band HSPA dengan keupayaan kelajuan sebanyak 7.2 Mbps (Turbo 3G by DiGi Malaysia - 14.4 Mbps)
-        Dua mikorofon
-        Boleh digunakan dalam network 802.11n WiFi yang lebih laju
-        Dilengkapi dengan giroskop - lebih sensitif berbanding accelerometer - lebih baik untuk aplikasi games
-        5 megapiksel kamera
-        Kompas
-        Kebolehan merakan video HD (high definition)
-        Built in video editing - tak payah edit video guna komputer

  1. Yang terakhir adalah iPhone4 adalah yang terbaik dikalangan semua smartphone yang ada sekarang...


1 comment: